Serwis i Gwarancja
Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnym urządzeń marek Husqvarna Group.
Naszym celem jest zapewnienie profesjonalnej obsługi popartej wiedzą techniczną oraz doświadczeniem.
Nasze indywidualne podejście do każdej maszyny zaowocowało wieloma tysiącami zadowolonych klientów.
Montując oryginalne części zamienne gwarantujemy długi okres bezawaryjnej pracy maszyny.
Regularnie uczestniczymy w szkoleniach.
Naszym Klientom oferujemy:
- Naprawy gwarancyjne/pogwarancyjne
- Okresowe przeglądy maszyn
- Oryginalne części zamienne i akcesoria
- Transport maszyn do i z serwisu własnym transportem
- Pełną kontrolę nad wykonywanym serwisem - jeżeli koszty wzrosną skontaktujemy się z tobą w celu potwierdzenia
- Możliwość przechowywania zimowego Robotów koszących
- Gwarancję na wykonane usługi
- Porady dotyczące obsługi i konserwacji maszyn
Skontaktuj się z nami, lub napisz przez formularz kontaktowy.
Warunki naprawy gwarancyjnej urządzeń marki Husqvarna
- Urządzenia marki Husqvarna dostępne w sklepie internetowym zogrodu.pl dostarczane są z kartą gwarancyjną oraz dokumentem zakupu.
- Karta gwarancyjna jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyłącznie z dokumentem zakupu. Nie wydaje się duplikatów kart gwarancyjnych.
- Karta gwarancyjna musi być wystawiona w dniu sprzedaży. Karta bez wypełnionych wszystkich rubryk jest nieważna.
- Dane sprzedawcy i data sprzedaży na karcie gwarancyjnej i dokumencie sprzedaży muszą być identyczne.
- Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z Instrukcją Obsługi dołączoną do maszyny i przestrzegania podanych w niej zasad użytkowania, obsługi i konserwacji.
- Gwarancji udziela Husqvarna na okres:
- 24 miesięcy od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej
- 12 miesięcy od daty zakupu w obrocie profesjonalnym
- W przypadku wykupienia pakietu Husqvarna CareTM Gwarancja Plus okres gwarancji, jej zakres oraz postanowienia regulują „Warunki Gwarancji Plus Husqvarna CareTM” dostępne w autoryzowanym punkcie sprzedaży dilera Husqvarna oraz na stronie internetowej www.husqvarna.com.
- Powyższe okresy gwarancyjne warunkowane są przeglądami urządzenia, jeżeli wymóg ich wykonania wynika z dołączonej do towaru instrukcji obsługi lub określony jest w „Warunkach Gwarancji Plus Husqvarna CareTM”. Brak przeglądów anuluje roszczenia wynikające z tytułu gwarancji.
- Zamontowane w produktach silniki spalinowe oraz przekładnie napędowe innych producentów niż Husqvarna objęte są odrębną gwarancją danego producenta.
- Do przyjmowania zgłoszeń reklamacji, wykonywania napraw reklamacyjnych i przeprowadzania wynikających z instrukcji obsługi konserwacji i przeglądów, uprawnione są wyłącznie autoryzowane serwisy firmy Husqvarna. Aktualny wykaz serwisów dostępny jest na stronie www.husqvarna.com oraz pod numerem telefonu 022 330 96 00.
- Gwarancja obejmuje bezpłatne usuwanie usterek wynikających z wad materiałowych lub montażowych. Gwarancja nie obejmuje innych roszczeń związanych z uszkodzeniem towaru oraz roszczeń związanych z utratą zysków lub poniesionych kosztów wynikających z uszkodzenia towaru.
- Urządzenie zgłaszane do reklamacji musi być kompletne, (z zespołem roboczym), i znajdować się w stanie, w jakim nastąpiło uszkodzenie (bez demontażu i czyszczenia). Punkt serwisowy zobowiązany jest wydać osobie zgłaszającej reklamację "Protokół przyjęcia do reklamacji".
- Naprawa reklamacyjna winna być wykonana w terminie do 30 dni kalendarzowych. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu naprawy w przypadku wystąpienia konieczności importu niezbędnych do wykonania naprawy części zamiennych lub gdy urządzenie wymaga dokonania dodatkowej ekspertyzy technicznej.
- Gwarancja nie obejmuje napraw (wymiany zespołów lub części, przeglądów i regulacji) wynikających z normalnego zużycia części i zespołów, do których należą: elementy układu tnącego/roboczego, bębny sprzęgła, sprzęgła, taśmy hamulca, paski klinowe i zębate, koła napędowe, sprężyny, amortyzatory, świece zapłonowe, żarówki, zabezpieczenia, filtry, dysze, membrany, zawory, elementy gumowe oraz uszczelki, czujniki zderzeniowe i koła jezdne robotów koszących.
- Gwarancja nie obejmuje przeglądów i regulacji oraz wymiany zespołów/części zużytych w wyniku eksploatacji. Nie podlegają także gwarancji uszkodzenia spowodowane użytkowaniem urządzenia ze zużytymi częściami/zespołami.
- W okresie gwarancyjnym do sporządzenia mieszanki paliwowej do silników dwusuwowych należy stosować olej Husqvarna lub jego odpowiednik zalecany przez Autoryzowane Punkty Dilerskie - o ile instrukcja obsługi nie stanowi inaczej.
- Użytkownik traci gwarancję w przypadku:
- stosowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi,
- pracy urządzeniem pomimo wystąpienia objawów usterki,
- niewykonywania lub nieprawidłowego wykonywania konserwacji i obsługi okresowej,
- niewłaściwego przechowywania lub przewożenia sprzętu,
- dokonywania napraw, regulacji lub zmian konstrukcyjnych poza autoryzowaną siecią serwisową firmy Husqvarna,
- stosowania niewłaściwych, nieoryginalnych i nie zatwierdzonych do obrotu przez Husqvarna części, podzespołów, akcesoriów lub osprzętu (np. prowadnicy, łańcucha, głowicy żyłkowej, tarczy tnącej, szczotki, lemiesza, przyczepki, itp.),
- użytkowania maszyny niekompletnej lub ze zużytymi zespołami/częściami,
- stosowania innych niż zalecane w instrukcji obsługi materiałów pędnych, smarów lub olejów.
- Niniejsza gwarancja jakości gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.